GAS

Det verkar som alla "fotografer" skriker efter mer pixlar, ibis, ois och allt vad det nu heter. Å vad jag längtar efter att det kameramärket jag använder kommer ut med en ny kamera, tänk om den kommer ha inside body stabilisation, 50 megapixel och kan ta 60 bilder i sekunden. Blir det inte det då byter jag till någon annan kameratillverkare. Å ett nytt objektiv gärna zoom så jag kan fota närbilder på folk utan att behöva konfrontera dem.
Men vad fan är det inte motivet som är huvudsaken, motiv och komposition, det trodde i alla fall jag när jag började fota för många år sen.
Sedan har jag äntligen med mycket vånda valt ut de bilder jag kommer visa på Planket den 17:e augusti, kom gärna och titta och prata en stund. Det uppskattas.

Kommentarer

Skicka en kommentar

Populära inlägg i den här bloggen

Under parasollet

Diggilo diggilej

Slaget vid Farsta Creek